Necessites Ajuda?
Només has d’introduir la teva consulta al caixetí de cerca i veure els resultats. El 97% dels nostres clients troben el que busquen. No oblidis especificar l’espectacle que t’interessa.
Comprova la Compra
MÉS INFORMACIÓ
Devolucions per canvis o cancel·lacions
MÉS INFORMACIÓ
Recollida d'entrades
MÉS INFORMACIÓ

T’enviem les entrades a domicili

T'enviem les entrades al teu domicili en un termini aproximat de 3 dies hàbils a la localitat de lliurament, a tots els països on distribueix UPS.

Si vols saber l'estat del teu enviament, accedeix a la web d’UPS (www.ups.es) i introdueix el nombre de seguiment que t'enviem en el mail notificació d'enviament UPS.

També pots consultar-ho amb la referència de compra. En el menú seguiment trobaràs l'opció seguiment per referència.

Si en el moment del lliurament no estàs al domicili, et deixaran una nota perquè contactis amb UPS (telèfon d'atenció al client: 902 88 88 20) i acordis una nova data o hora. Et recomanem que consultis al seu web quan està prevista el lliurament, ja que ho intentaran fins a 3 vegades abans de retornar-nos-les. En aquest cas, podràs recollir-les en taquilles o en els nostres punts autoritzats.

Atenció! UPS pot lliurar un enviament al destinatari que figura en la Carta de Port o a qualsevol altra persona que sembli estar autoritzada per acceptar el lliurament de l'enviament en nom del destinatari (tal com a persones del mateix edifici del destinatari o veïns d'aquest). UPS pot utilitzar un dispositiu electrònic per obtenir el comprovant de lliurament, i el remitent accepta que no posarà objeccions al fet que UPS confiï en una còpia impresa de l'anterior com a prova, basant-se merament en què la informació pertinent s'obté i emmagatzema de forma electrònica.

 *Assegura't que aquest servei estigui disponible per a l'esdeveniment que estiguis adquirint i selecciona’l en el moment de la compra, després ja no serà possible.

Pots conèixer l'estat del teu enviament una vegada UPS hagi rebut les entrades a les seves oficines.

Entra en el seu web i introdueix el número de seguiment (sempre comença per 1Z) que t'enviem en el mail notificació d'enviament UPS.

També pots consultar-ho amb la referència de compra. En el menú seguiment trobaràs la opció seguiment per referència.
Una vegada rebis el mail notificació d'enviament UPS, pots modificar la direcció d'enviament contactant amb el servei d'Atenció al Client d'UPS en el telèfon 902 88 88 20.
Una vegada iniciem l'enviament des de les nostres oficines, rebràs un mail amb tots els detalls (recorda revisar també la safata de Correu no desitjat, o de Promocions si tens un compte Gmail). En ell trobaràs el número de seguiment.

També pots consultar-ho amb la referència de compra. En el menú seguiment trobaràs l'opció seguiment per referència.
En casos aïllats, i a causa de la venda d'esdeveniments de màxima demanda, és possible que es retardin els enviaments.

Si vols saber l'estat del teu enviament, accedeix a la web d’UPS (www.ups.es) i introdueix el número de seguiment que t'enviem al mail notificació d'enviament UPS. També pots consultar-ho amb la referència de compra. En el menú “seguiment” trobaràs l'opció “seguiment per referència”.

Si al moment de lliurament no estàs al domicili, et deixaran una nota perquè contactis amb UPS (telèfon d'atenció al client: 902 88 88 20) i acordis una nova data o hora. Et recomanem que consultis al seu web quan està previst el lliurament, ja que ho intentaran fins a 3 cops abans de retornar-nos-les. En aquest cas, podràs recollir-les a taquilles o en els nostres punts autoritzats.

Atenció! UPS pot lliurar un enviament al destinatari que figura en la Carta de Port o a qualsevol altra persona que pugui estar autoritzada per acceptar el lliurament de l'enviament en nom del destinatari (tal com persones del mateix edifici del destinatari o veïns d'aquest). UPS pot utilitzar un dispositiu electrònic per obtenir el comprovant de lliurament, i el remitent accepta que no posarà objeccions al fet que UPS confiï en una còpia impresa de l'anterior com a prova, basant-se merament en què la informació pertinent s'obté i emmagatzema de forma electrònica.

*Assegura't que aquest servei estigui disponible per a l'esdeveniment que estiguis adquirint i selecciona’l en el moment de la compra, després ja no serà possible.

Si UPS ens retorna les entrades, podràs recollir-les a taquilles o en els nostres punts autoritzats.
Canvis i Cancel·lacions

Informa't aquí de les últimes notícies

MÉS INFORMACIÓ
Troba la teva botiga

Molt a prop teu hi ha un dels nostres 1000 punts de venda

MÉS INFORMACIÓ
Powered by inbenta